Kako opraviti nakup

KAKO REZERVIRAM IN PLAČAM IZBRANO PONUDBO?

Ko izberete želeni aranžma, kliknete pri ceniku povezavo Rezerviraj in odprl se vam bo nov zavihek. Nato vnesete zahtevane podatke v okenca ter s klikom na povezavo Rezerviraj in pošlji podate neobvezno povpraševanje oz. zavezujočo rezervacijo.

Za uspešno oddano rezervacijo izpolnite vse podatke. Če ste pravilno izpolnili rezervacijo, vas bomo preusmerili na stran o uspešno opravljeni rezervaciji. V kolikor katerega od nujnih podatkov niste izpolnili, vas bo po kliku na gumb rezerviraj, vrnilo na vašo rezervacijo in manjkajoče podatke obravalo z rumeno.

Po elektronski pošti boste na naslov, ki ste ga navedli pri nosilcu pogodbe, takoj prejeli kopijo rezervacijskega obrazca. Rezervacijsko pogodbo oz. informacije o vaši željeni rezervaciji prejmete na vaš elektronski naslov v roku enega delovnega dne. Po prejeti rezervacijski pogodbi, plačilo opravite z nakazilom na banki, pošti ali preko elektronske banke.

V kolikor je na pogodbi vse v skladu z vašimi željami in vam ponudba še vedno ustreza, je potrebno rezervacijo potrditi in izvršiti plačilo. Če zahtevamo potrdilo o plačilu, ga je potrebno v čim krajšem času poslati na elektronski naslov: info@supratravel.si ali po faxu: 01 200 40 20.

Šele po prejemu akontacije postane rezervacija fiksna. Kakršnekoli spremembe od tega trenutka naprej so sicer možne, vendar se vsaka sprememba oz. stornacija/prekinitev rezervacije obravnava po splošnih pogojih poslovanja.

Rezervacija/Pogodba je potrjena z vašim plačilom in velja kot potovalni dokumet skupaj z obvestilom o odhodu. Podrobno obvestilo o odhodu boste prejeli najkasneje do 3 dni pred pričetkom potovanja na vaš elektronski naslov. V primeru, da obvestila o odhodu ne boste prejeli pravočasno (preverite tudi spam oz. nezaželjeno pošto), nas nemudoma kontaktirajte.

Za vse prijavljene veljajo Splošni pogoji poslovanja Supra Travel, Supra skupina d.o.o.. Potnik lahko prekine postopek rezervacije brez stroškov, v kolikor se rezervacija še ni spremenila v prijavo (v kolikor potnik še ni plačal izbranega potovanja). Ko je potnik že prijavljen na aranžma (vplačana akontacija), se pri odjavi od aranžmaja zaračunajo stroški odjave po določilih Splošnih pogojev poslovanja.

LAHKO REZERVACIJO ODPOVEM ALI SPREMENIM?

Vašo rezervacijo lahko kadarkoli stornirate ali spremenite, vendar je to potrebno storiti pisno oz. osebno v naši turistični agenciji. Ker zaradi odpovedi ali spremembe vedno nastanejo stroški, vas prosimo, da se obrnete na naš klicni center, kjer vam bomo z veseljem pojasnili podrobnosti in vam pomagali.

Vsi podatki, ki jih posredujete med uporabo strani, so zaščiteni pred zlorabo. Vaši podatki so zaščiteni v skladu z zakonom, uporaba pa omejena na potrebe izvajanja rezervacije v vašem imenu. Podatki o nosilcu rezervacije in potnikih bodo posredovani samo organizatorju potovanja za potrebe rezervacije.